sâmbătă, 8 martie 2014

Eu n-am ales de Madalina Elena Barbu

Eu n-am ales

Eu n-am ales, dar m-am născut femeie
Şi-am încercat să mă comport firesc
Să fiu supusă, blândă, chiar nedeie
Să plâng, să sufăr dar şi să iubesc.

Eu n-am ales, dar fost-am fiică, soră
Şi mi-am trăit norocul meu pe lume
Şi-apoi cu voie fost-am soaţă, noră
Dacă mă strigi, femeie e al meu nume.

Eu n-am ales, dar griji fără pricină
Asemeni unor patimi ce-aprind focul
Au îndrăznit să-mi stingă din lumină
Şi le-am urmat şi cântecul şi jocul.

Eu n-am ales, fără să bag de seamă
Cu-atâtea daruri viaţa m-a gătit
Mi-a dat menirea sfântă de-a fi mamă
Eu n-am ales, dar cerul m-a iubit.

Eu n-am ales, dar m-am născut femeie
Şi-am încercat să mă comport firesc
Să fiu supusă, blândă, chiar nedeie
Să plâng, să sufăr dar şi să iubesc.

Madalina Elena Barbu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream