marți, 10 februarie 2015

Acolo vreau .... de Anna Nora Rotaru



    Acolo   vreau.....

Acolo vreau căsuța mea să-mi fie,
Să văd vulturii pe cer cum se rotesc,
S-aud în dimineți un cânt de ciocârlie
Și vuietul de vânt prin brazii ce foșnesc
.
Acolo, să-mi fac mâna streașină și să mă uit în zare,
Să văd cum soarele se dezmorteste, alene se ridică
Și-apoi, cum se ascunde lăsând loc lunei să răsare,
Privind 'ndelung pe boltă ,să văd dacă vreo stea pică.

Cu păși mărunți să cobor agale pe cărare,
Să simț verdeața și cât de ud pământul!
Atunci când ziua alungă noaptea și-i răcoare
Și când mirosul brazilor treziți îl poartă vântul.

Acolo, unde nu se-ncumeta pașii vreunui călător,
S-ajungă pe această sfântă, uitată de lume glie,
Acolo, vreau doar eu să fiu și păsările-n zbor,
Că nu mi-e teamă nici de ploi și nici de vijelie!

La căsuța mea să stau, visătoare la fereastră,
Să prind acele clipe tainice de roș amurg,
Să-mi ud mușcatele și trandafirii mei din glastră,
Cu apa rece a izvoarelor ce de pe munte curg.

Și chiar de-o fi timpul mai rece ,mai ploios,
Nu-mi pasă,mi-oi face focul să-trosnească-n vatră!
În cuibul meu,pe creasta muntelui, micuț și călduros,
Mi-o fi mai bine ca-mparatului,în vajnicul castel de piatră!
________________ NORA _____

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream