miercuri, 11 februarie 2015

Cabana iubirii de Mugurel Puscas


CABANA IUBIRII
                  de Mugurel Puscas

În zori, e timpul să-mi revăd iubita...
E vremea să mă-ntorc, din nou, în munţi,
Să bat cu pasul drumuri neumblate,

Să redeschid ale vieţii punţi.



M-aşteaptă munţii codrilor sihaştri...

M-aşteaptă puşca atârnată-n cui,

Cabana neştiută a iubirii,
În prag, iubita mea şi-a nimănui.



Vechi călător să calc vremelnicia,

Să redevin din nou învingător,

Să-mi curgă peste plete reci cascade
Şi iarba să-mi tresară sub picior.



M-aşteaptă fiarele fără odihnă

Să repetăm scenariul ancestral...

Să-mi pun pe umeri blana aburindă,
Fad, mirosind a sânge animal.



Cu carnea-n tolbă, împrăştiind căldură

Să plec înspre cabana mea de foc,

Iubita mea aşteaptă-nfometată...
Voi repeta al cărnii dulce joc.



Ca fiarele, mereu, fără odihnă,

Ne vom iubi frumos şi clandestin,

Vom transpira sub pături de zăpadă,
Vom degusta al trupurilor vin.



Apoi...Din nou...Mai singur decât moartea,

Voi face loc tristeţii între noi

Şi voi pleca din munţi, spre mai departe,
Mereu pribeag...Drumeţ, spre alte zori...



Mugurel Puşcaş

(vol."Cabana de foc")

(Liga Scriitorilor din România)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream