vineri, 13 februarie 2015

In fiecare dimineata de Vasile Neagu-Scânteianu


În fiecare dimineaţă

În fiecare dimineaţă

Iau pana gândului şi-ţi scriu,
Iar versul meu parcă se-nalţă-
Un zmeu pe cerul azuriu!


Îţi scriu şi eu,şi tu îmi scrii,

Poeme calde,cu lumină,
În ritmuri lente sau zglobii-
Tu,suflete,ca o albină!


Aproape că nici eu nu ştiu,

Cine pe cine îl mai scrie,
Ştiu că mi-i sufletul zglobiu-
Şi gândul cântă-n poezie!


De suntem unul amândoi,

Ori amândoi vibrăm ca unul,
Prin dimineţi şi prin nevoi-
Ne-arată D-zeu Păunul!


Sau poate-i Pasărea Măiastră

Ce-am căutat-o amândoi,
Mi-i gândul candelă albastră-
Ce-mi scutură norii de ploi!


În fiecare dimineaţă

Stăm treji şi pază la hotar,
C-atunci când Soarele se-nalţă-
Să-i dăm bineţe şi nectar!

 Vasile Neagu-Scânteianu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream