miercuri, 11 februarie 2015

In rai sau in infern de Ion Apostu

În rai sau în infern

Mai simt, încă, pe buze, al tău sărut de foc,
Mai simt, încă, în palme, mijlocul de mlădiţă,
Mai simt încă-n odaie, odor de busuioc,
Mai simt, încă, pe piept, atingeri de guriţă.
Cu dezmierdări nocturne, ai fost a mea almee
Iar eu, răpus de bine, am fost un… faraon!
Ai fost ce-am vrut mai dulce, frumoasă idonee,
Ai fost roşul din maci, balsam şi afion.
Aş vrea să te sărut, pe buze să-ţi las sânge,
Să-mi domolesc nesaţul , nurlie de femeie.
Aceea eşti doar tu, ce-mi poate dorul stinge,
Ce-mi poate fi şi diavol, ce-mi poate fi şi zeie.

Te-am aşezat în suflet şi-ai să rămâi etern,
Sunt fără de putinţă să te mai scot vreodată!
Vom merge poate-n rai sau poate în infern,
Oriunde va fi bine…de-om merge laolaltă.
Ion Apostu - 11.02.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream