miercuri, 11 februarie 2015

Maicuta de Carmen Rodica Norocea


Măicuţa


Privesc tăcută anii care au trecut pe rând,
S-au dus în grabă şi pruncul mi-a crescut,
Şi numai Dumnezeu mă jur că m-a ştiut,
Cum am putut, aveam, n-aveam plângând...



Neputincioasă acuma stau şi nu pot să adorm,
Feciorul meu iubit şi drag acum e mare domn
Şi e plecat în lume, a învăţat şi are multă carte,
Dar eu uitată plâng ades şi sunt aşa departe.



Mi se înnoadă lacrimile-n ochi de dorul lui şi curg
Pe obrajii ce-s brăzdaţi de bătrâneţi amare,
Mâncarea nu mai are gust, iar seara în amurg
Cuprinsă sunt de frământări, de dor şi disperare.



În fiecare clipă ce-o mai am trăiesc doar cu oftat
Eu mă gândesc: e bine unde e copilul mamii drag?
Îmi este teamă c-am să mor cu suflet neîmpăcat,
La bunul Dumnezeu mă rog să mi-l aducă-n prag!



Carmen Rodica Norocea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream