sâmbătă, 28 februarie 2015

Mărţişor pentru români de Lucica Forfotă


Mărţişor pentru români

Din firul alb şi firul roşu

Am împletit cu gingăşie,
Simbol al dragostei ce-o port
Pentru voi fii de Românie.


Am pus în albul firului

Divinitate,puritate
În roşul purpuriu am pus
Iubire şi fidelitate.


Le-am răsucit pe amândouă

Armonios într-un şnur mic 
Şi-am agăţat o inimioară
Ce bate pentru toţi un pic.


Un mărţişor vă dăruiesc

Românii mei din ţară,
Un mărţişor şi pentru voi
Celor plecaţi afară.


Un mărţişor eu vă trimit,

Pe raza soarelui
Este din fir de borangic
Fala românului.


Un mic simbol ce îl păstrăm

Să nu-l lăsăm să piară,
Urmaşilor nostri să-l dăm
In prag de primăvară.


La piept să îl purtaţi cu drag

De la cel mic la mare,
Eu vă doresc o primăvară
Cu dragoste şi soare,

Cu sănătate şi-npliniri
Şi tot ce vă doriţi
O viaţă fără greutăţi
Românii mei iubiţi!!!



Lucica Forfotă 28-02-2015/Austria 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream