miercuri, 18 februarie 2015

Pustiu de alinare de Ion Apostu


Pustiu de alinare

Te-ai risipit ca noaptea ce pleacă ziua-n zori,
În urma ta o umbră de clipă zbuciumată.
Să îmi aşezi în pagini, ţi-am spus adeseori,
Dorinţa ca prefaţă, chiar dacă-i o…erată!


Ca valul ce sărută, din fugă, ţărmul trist,
Iubind peste măsură, te-ai risipit în larg.
Mi te-a furat oceanul, mereu antagonist,
Făcându-te regina albastrului prelarg.


Te-ai rătăcit ca ziua când bolta străluceşte,
Ca norul dus, de vânt, prin colţuri cardinale.
Răpită de crepuscul, pe unde el crăieşte,
Te-ai dus să fii stăpână pe timpuri siderale.


Ca firul de nisip dintr-o clepsidră spartă,
Te-ai risipit cu voie prin dune arămii.
Deşertul te-a furat făcându-te consoartă,
Speranţe nu mai am, vreodată, să-mi mai fii.


Te-ai rătăcit de mine şi eu m-am rătăcit,
Străinele cărări mă-ndeamnă spre uitare.
Îmi voi purta pe umeri destinul amăgit,
Îmi voi purta şi dorul pustiu de alinare.



Ion Apostu – 18.02.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream