joi, 12 februarie 2015

Sufletul si marea de Franko Sicra


Sufletul si  marea 


pe malul tau carari de vise se croiesc,
se impletesc cu murmurul de valuri,
la malul tau 'nfocate juraminte se rostesc,
si tot aici ...se pierd si idealuri.



aici ma-ntorc si eu mereu,mereu,
sa-mi ostoiesc aleanul meu si dorul,
aici imi las si sufletelul meu,
sa-si planga-n lacrime amorul.



ma-ntorc la tin' involburata mare,
cu valul tau imi spal durerea,
tu din adancul tau...vuiesti mai tare,
cu stropi de lacrimi...iti exprimi parerea.



ma-mbratisezi cu unde cristaline,
ma porti pe brate si m-alinti,
cantul din scoici e sunetul ce vine
din departate zari...din suflete fierbinti.



ma las cuprins de vraja ta divina,
purtat in larguri de delfinii calatori,
pe tarmul tau ramane doar un corp de tina,
caci sufletu-i cu tine-n departate zari.



in urma mea ramane ramane amintire,
covor de lacrimi ce din mine-au curs,
croind din ele versuri de iubire,
pentru un suflet ce-am iubit nespus.



iar cand vei trece pe acolo straine,
cu grija eu te rog ...pe ele sa pasesti,
sau ...cred ca ar fi mult mai bine,
sa la aduni si sa le dai ....fiintei ce iubesti.



Franko Sicra



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream