duminică, 15 februarie 2015

Un geam de Franko Sicra



Un geam...


Un geam... o sticlă lipsită de viaţă, 
Un petec străveziu si fără glas, 
Rece... sau fierbinte câteodată, 
Dar... tu eşti singurul ce mi-a rămas.


Prin trupul tău... străbat mereu cu gândul, 
Privesc în lungul vieţii ce-a trecut, 
Rememorez şi clipa şi momentul,
A unor zile care le-am avut .


În paginile tale citeam al clipei dor, 
Tu imi scăldai un suflet pierdut prin amintiri, 
Plângeam ...râdeam... te îmbrăcam cu lacrime din zor, 
Şi până noaptea îşi sfârşea în dimineţi a ei plimbări.


Mi-am scris în cartea ta... o viaţă... o trăire, 
Pe coala ta... mi-am aşternut dorinţe... vise... 
Semnate-n lacrimi...le-am trimis în nemurire, 
Sau ...le-am ascuns în suflet...în culise?



Franko Sicra 
Ravenna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream