duminică, 1 martie 2015

Ai coborat de Franko Sicra

Ai coborât....

Ai coborât în viaţa mea,
Precum un înger de lumină,
Mi-ai dat totul peste cap în ea,
Dându-mi să beau din dragostea-ţi divină.

Cu ochii tăi mi-ai luminat,
Unghere ce credeam întunecate,
Şi glasul tău m-a îndrumat,
Să calc cărări mai luminate.

Când greu mi-a fost şi am căzut,
Cu braţul tău plăpând,
M-ai ridicat...m-ai încrezut,
M-ai ajutat să merg râzând.

La tin privesc şi-acum uimit,
Te văd ...a crede nu îmi vine ,
Un înger ce din cer venit,
Poate iubii un muritor ca mine.

Mi-ai pătruns în suflet...şi-n simţiri,
Icoana ta e peste tot în mine,
Sunt robul tău,de-acum şi până-n nemuriri,
Iar tu eşti totul pentru mine.


Franko Sicra 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream