duminică, 29 martie 2015

Desert langa un izvor de Gheorghe Vaduva


Desert  langa  un  izvor  ....

Când viața mă sugrumă, eu încă viețuiesc, 
Când moartea-mi dă târcoale, eu încă mai trăiesc, 
Când cerul nu mă vede, eu încă-l mai privesc, 
Când ura mă strivește, eu încă mai iubesc… 

Când soarta mă lovește, n-o pot lovi și eu, 
Când șansa m-ocolește, mă-înjug din nou la greu, 
Când am trudit degeaba, am dat ce-a fost al meu, 
Când am să ies din ploaie, voi fi doar curcubeu. 

Când am s-ajung la capăt, o iau de la-început, 
Când am să cad pe gânduri, voi fi un gând tăcut, 
Când voi afla ce-i gândul, voi ști de ce-am căzut, 
Când altul o să-mi vină, voi ști ce n-am știut. 

Când poate-mi va fi bine, voi fi un bun străbun…, 
Când am s-ajung în zdrențe, voi fi ce-mi sunt acum, 
Când voi aprinde focul, mă voi zidi din fum, 
Când mă va arde viața, voi fi tăciuni și scrum. 

Când îmi va trece vremea, mă voi sui pe-un nor, 
Când voi privi la stele, voi ști c-am să cobor, 
Când voi sosi din ceruri, am fost un meteor 
Ajuns la mine-acasă, deșert lângă-un izvor... 



Gheorghe   Vaduva  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream