miercuri, 11 martie 2015

Dorinte fugare de Daniel Luca


Dorinţe fugare

Se-ntorc visele noastre-acasă cu ultimii cocori... 
Noi încă ne citim în ochi dorinţele fugare! 
Trec zilele furate de un apus şi dincolo de nori 
Am aruncat iubirea sub semne de-ntrebare!


Te mai ating, iar stele cad pe mâna-nlăcrimată, 
Tot cerul freamătă în amintirile uitate de-amândoi! 
Nu pot trezi luminile acestei nopţi ca altădată, 
Astăzi, atâtea mări şi-au făcut cuibul între noi!


Zâmbetul tău formal îmi spune c-ai zburat departe, 
Ţi-e frică de secundele oprite-n zările pustii!
De-ai şti că al meu suflet te citeşte ca pe-o carte 
I-ai spune timpului să te trimită-n alte galaxii!


Mă-ntrebi de ce mă uit la tine atât de-ngândurat, 
Las şoaptele prin flori de liliac desprins din vise! 
Odată, el ne vorbea despre-o iubire, dar ai uitat... 
De-atunci şi eu şi tu avem în inimă porţile-nchise!


În lumea ta cu prinţii din poveştile citite 
Eu te-am trimis mereu sperând c-ai să-nţelegi... 
Va trebui să plec acum prin gânduri risipite, 
Lăsându-te, misterul celor scrise, să-l dezlegi!


N-am să mă supăr niciodată de-ai să uiţi de mine, 
De mult eu nu te mai găsesc în primăvara mea! 
Mă uit şi te ating ca pe un nufăr cu priviri blajine 
Ce-a stins un cer cu stele în ochii tăi de catifea!



Daniel Luca 10 03 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream