joi, 26 martie 2015

Iubire ingereasca de Floarea Janta

IUBIRE ÎNGEREASCĂ

Iubesc un înger, iubesc o floare
ce-a reușit să se strecoare
în sufletu-mi larg și curat
ș-apoi, iubirea ei mi-a dat.


Iubesc, că simt cum mă iubeste,
cum inima-i din piept, zvâcnește,
o văd mereu, îmi e aproape
și îi aud caldele șoapte...


Iubesc un înger, ea, femeia
ce-n suflet mi-a aprins scânteia
de dor nebun, de dor nestins,
apoi în brațe m-a cuprins...


Iubesc un înger, o minune,
cum numai îngerii iubesc,
la toată lumea vreau a spune:
c-am să-l iubesc, cât mai trăiesc...


Iubesc un vis, da-i visul meu,
iubesc și-l voi iubi mereu.
Trăiesc mereu doar într-un vis,
de Dumnezeu, mie, permis...!!!


autor- FLOREA JANȚĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream