sâmbătă, 14 martie 2015

Lasa-ma sa intru de Anna Nora Rotaru

LASĂ-MĂ SĂ INTRU

Deschide-mi ușa casei tale, iubite, 
În prag te-aștept și-mi este frig! 
Cu inima-mi frântă,sentimente ciobite, 
În zadar te caut și neîncetat te strig.


Umezeala -n oase încet mă pătrunde, 
La fiece zgomot ființa-mi tresare. 
Luna cade-n valuri,încet se ascunde, 
Iar crapă de zi,iar soare răsare


Si eu stau acolo, pe prag neclintită, 
Cu lacrimi amare,tremurânde-n pleoape. 
Nu mai-nțeleg de ce-s osândită, 
Departe să-ți fiu și-atât de aproape .


Afară-i mânie,valurile-s răzvrătite, 
Hai, trage zăvorul ruginit de la ușă! 
Aripile-s ude,mi le simt ostenite, 
Cu tine să le-usuc,scormonind în cenușă!


Jăratecu-ncins să-l privim amândoi, 
Flăcările calde să ne joace pe frunte. 
Firul vieții să-l depănăm spre-napoi, 
Copii visători cu tâmple cărunte...


Anna  Nora  Rotaru 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream