vineri, 20 martie 2015

M-am logodit de Camelia Cristea


M-am logodit 

M-am logodit cu verdele pădurii, 
Pe frunze capul uneori mi-l plec, 
Învăț să dau curaj rostirii 
Să las frumos pe unde trec. 

Copacii toți îmi sunt alături 
Pe vreme bună și furtuni, 
Am prins în zbor un stol de fluturi 
Și i-am rugat să-mi fie nuni! 

Cu fir de rouă țesem haina, 
Altarul-l străjuim cu rugi
Te-am prins de braț cu a mea iubire 
Nu cred că poți acum să fugi. 

Culorile se strâng în coșuri, 
Brândușele - au pavat alei, 
Solistele fac vocalize
Ascultă-ți inima de vrei. 

Cuprinde-n cerul tău seninul, 
Măcar un petec, un crâmpei
M-am logodit doar cu pădurea... 
De azi sunt toată doar a ei...



Camelia  Cristea  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream