miercuri, 4 martie 2015

M-a luminat copacul de Lilia Manole

M-A LUMINAT COPACUL...

M-a luminat copacul razelor adînci de soare,
Pe suflet, semn de viaţă, s-a făcut iubirea,

Plutesc în frăgezimea florilor fără culoare,
Te strig, pentru o veşnicie, să-mi fii împătimirea.

Din frunzele destinului, mai rup o amintire,
Ce verde e de dorul, care-mi cade la picioare,
Din ea, te-aleg şi te păstrez, pentru a-mea fire,
Şi inima să-mi cadă, de dorul tău, uşoară ...

Tiparul veşniciei îmi răscoleşte floarea de cireş,
Şi cadenţat se-ndreaptă trupurile noastre, iată,
Către copacul, ce l-am răsădit, fără de greş,
Într-o poiană, cu frunze verzi şi dulci, împerecheată...

Ne ademenesc de sus atîtea raze...Pe ochi răsar-
De bucuria cea divină, se topesc pe buze,
Şi adîncimea lor atît de caldă, şopteşte, linear,
Cîţi paşi ne-au mai rămas, să ne adăpostim
Sub floarea sufletelor noastre, ce cad, de fericire, printre frunze!..

LILIA MANOLE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream