vineri, 27 martie 2015

Sa fug departe de aproape de Radu Mihăilescu



Să fug departe de aproape


Trebuie să vorbesc scurt mai mult cu mine
Să îmi rup din inimă tot ce a trecut
Să sparg din gând statuile de flori şi lut


Să-mi las privirea lungită peste noapte
S-o las pe doamna lună în tăcerea ei
Să fug de pomii ce au florile de tei


Trebuie să-mi vorbesc scurt mai mult de tine
Să ştiu de mai iubit sau poate nu, cândva
Să ştiu de împărţeai un vis cu cineva


Trebuie să ştiu de ai sau nu, credinţă
Sau de credinţa cerului te foloseşti
Doar spre-a paşii încet spre căile lumeşti


E timpul să vorbesc scurt mai mult cu mine
Ştiu, mai mult înseamnă să vorbesc doar mult
Aşa îmi spun unii ce cred că au un cult


Mi-am deschis largi ochii să pătrundă noaptea
Să-mi pună întrebările fără răspuns
Să îmi dau seama că m-am chinuit de-ajuns


Trebuie să vorbesc lung mai mult cu mine
Să calc urmele statuilor sparte
Cioburile de lut şi florile moarte


Trebuie să fug departe de aproape
Să îmi rup din inimă un vis şi-un gând
Să îmi potolesc nopţile doar scrijelind
Pe-o foaie de hârtie poate gălbejită
Să scriu pe ea un ultim vers ce ţi-l închin
Să-l scriu tăcut fără să ştiu de mai suspin


Radu Mihăilescu
25-03-2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream