duminică, 15 martie 2015

Sah de Sandu Cătinean


Şah

În seara-aceasta, scumpa mea regină
Chiar dacă pierd, te-oi invita la cină
Din cele şaişpe tu-mi eşti cea mai dragă
Ce mult te-ador, oricine-o să-nţeleagă


Desigur, regele-i o piesă importantă
Şi cât nu-i mat, partida-i amuzantă
Numai că el, doar stă şi te priveşte
Regina mea, nu cred că te iubeşte!


Dar regele, orice-am să spun, e rege
Menirea lui, în joc de şah, e lege
Acum desigur, multe discutăm
Dar jocul, ăsta e! Pe rege-l apărăm!


Am să încerc să nu mai pierd nebunii
Aceştia doi, sunt preferaţi de unii
Dar eu, cinstit să fiu, de-ai întreba
Am să-ţi răspund, pe cai i-aş preschimba


Pe turnuri n-am să spun că nu-i iubesc
Dar astora, doar regii le vorbesc
La colţul lor, aşteaptă mult prea mult
Dar la final tot schimb, pe un pion incult


Partida nu-i prea grea şi recunosc
În jurul meu eu simt, deja un iz de mosc
Iar partenerul meu, îmi pare alarmat
Nu mai durează mult şi regele-i fac mat


Regina mea, nu pot s-accept refuz!
După-o partidă grea, doar regele-i mofluz
La frac şi papion am să mă-mbrac
Iar de dansat dansăm, un vals austriac...



Sandu Cătinean - din Bontida

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream