duminică, 29 martie 2015

Si sa zambesti de Alin Cucuruzan

Şi să zâmbeşti

Şi dacă totuşi vrei să pleci,
Mă lasă să mă-nchid cu ochii tăi,
S-adorm uşor în mutele văpăi,
Să n-aud poarta sufletului când o treci.


Mai lasă-mă să te iubesc întârziat,
Să trec prin visul tău din când în când,
Prin părul tău ca soarele arzând,
Şi să mă simt pierdut şi destrămat.


Să trec îngenunchiat prin furci şi smoală
Ca să-ţi mai văd o dată chipul blând.
Să mă întorc spre ceruri suspinând,
Ş-un colţ de noapte să mă legene în poală.


Să-ţi şterg din vise chipul meu.
Să treci râzând spre noul început.
S-apună triste zilele de lut.
Şi să zâmbeşti, şi să zâmbeşti mereu.



Alin  Cucuruzan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream