marți, 14 aprilie 2015

Te voi iubi de Nicola Popescu

Te voi iubi


Te voi iubi și viitoarea primăvară
când merii timid vor înflorii iară,
pândind păsările ce pleacă...
nimic vraja să ne-o desfacă.


Te voi iubi candid cu cascadele
ce după o viață le-am regăsit,
în noi când dulce șipotesc apele
pe tărâmul ce destinul ne-a dăruit.


Te voi iubi asemeni vulturilor
rotindu-mă pe-naltele piscuri,
înfruntând diafana față a norilor
renăscând prin tainice abisuri.


Și mă voi face foc din al inimii foc
și îmi vor crește aripi din iubire,
roșii precum al trandafirului boboc
pentru tine ce-mi sădești fericire.


Și te voi iubi și dincolo de viață
cu iubirea ce face și desface ,
ascultând doar a inimii povață
cu noi doi și trăirile dionisiace.



Nicola Popescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream