luni, 18 mai 2015

Fantezie de Elena Moisei

FANTEZIE

E frig, e ceață și e vânt,
Orele târzii, puține,
Adorm visând cu tine-n gând
Si mi-e dor, mi-e dor de tine!


Vântul bate la fereastră,
Îmi vorbește despre tine,
A murit iubirea noastră?
Ard de dor, de dor de tine!

Ceața învăluie privirea,
O fantasmă în lumi divine
Ce-mi înlănțuie iubirea,
În lanțuri strig...mi-e dor de tine!

Liniștea e întreruptă,
Timpul s-a oprit în sine,
Aud inima, e ruptă...
Sfâșiată, după tine!

Arde focul în odaie,
Sar scântei încinse, fine,
Focul arde-n vâlvătaie,
Eu ard de dor, de dor de tine!

Auzi inima cum bate ?
E topită după tine !
Inima sau focu-n noapte,
Arde tare... nu știu bine...

Ești un vis, o fantezie,
Doar un anonim, străine,
Un vers într-o poezie,
Eu te aștept, nu știu pe cine!

Ceața încet se risipește,
Noaptea trece în suspine...
Focul se mai liniștește,
N-ai venit, dar e mai bine!

Elena  Moisei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream