sâmbătă, 16 mai 2015

Sarut mana de Camelia Cristea


Sărut mână

Sărut mână, Soare!N-am putut să dorm... 
Mă caut prin mine...parcă n-aș fi Om... 
Cred că m-am pierdut într-un vârf de munte, 
Florile au nins, tâmplele-s cărunte.

Sărut mână, Cer! Încă eu mai sper! 
Mă agăț de stele și mă plimb prin ele... 
Zilele cu soare îmi sunt sărbătoare, 
Cele înnorate parcă-s supărate.


Sărut mână, Luna! Să fim împreună! 
Când ești tu întreagă, dorul mi se leagă, 
Când ești jumătate, mă ei iar în spate 
Și când te pitești de rău mă ferești.

Sărut mână, Viață dis -de- dimineață! 
Am venit în lume cu un scop anume
Am venit să cresc și să înfloresc... 
Pe-o rază de soare să îmi fac cărare.


Camelia  Cristea 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream