sâmbătă, 16 mai 2015

Si noptile plang ,nu-i asa? de Violetta Petre


Şi nopţile plâng, nu-i aşa?

Mi-a plâns pe umeri noaptea asta, cu-ntunecimi şi dor de noi
Şi picurau din stele lacrimi şi eu credeam că sunt doar ploi;
Am prins în palmă-o picătură şi-am vrut să o sărut, să-i spun
Că picături din ploi de vară, dintotdeauna, eu adun...


Eram un pic dezamăgită de teama ei de-a se-aşeza
Din prea înalta ei cădere, în palma mea, spre-a boteza
Căderile ca pe victorii, într-un concurs de zbor nebun
Şi-am vrut s-o liniştesc că-i vie, şi că mi-e dragă-am vrut să-i spun...


S-a aşezat cu grijă-n palmă şi a privit mai sus spre cer
Îşi aştepta neliniştită suratele şi ca reper
O stea ciudată urmărea, c-o traiectorie-n zig-zag
Ce ploi de lacrimi semăna, de bucurie şi de drag...


Era o matrice pierdută în timpul zero, de-nceput
În care veşnicia ploii, cu siguranţă a-ncăput;
Şi amintiri din prima noapte, mai lungă decât orice zi
Acolo-n utere astrale, de-om căuta, le vom găsi...


Eram în transă şi-aş fi vrut să nu mă-ntorc şi să mai stau
Acolo, în necunoscut şi-un început să pot să-i dau
Acelei picături şi mie, alături de ninsori şi ploi
Şi poate, vom putea recupera şi toate vieţile din noi...



Mi-a plâns pe umeri visul meu, pe care ţi l-am dat cândva:
Era atât de obosit şi niciun ochi nu mai avea...

versuri – Violetta  Petre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream