luni, 1 iunie 2015

Acolo-n suflet de Ana Podaru


Acolo-n suflet  

si ce frumos era la tine-n suflet
dupa racoarea ploilor de vara
baloane de sapun pluteau incet
si adormeam pe strune de vioara


matasea impodobita cu petale
gemea sub greutatea firii mele
n-aveam nici paturi groase ,nici sandale
nu-mi trebuiau nimic din toate cele


era asa de cald la tine-n suflet
priveam prin crapaturile ramase
la frunzele care zburau incet
o aripa de vant le rasfirase


cruzimea vietii nu-si facea intrarea
prin linistea ce stapanea divinul
dara realul imi striga chemarea
si in pahare inghetase vinul


m-am strecurat usor, usor, afara
si ploaia m-a lovit direct in fata
din zorii zilei se facuse seara
si iar nelinisti prinse-n flori de gheata


afara intuneric... masti razande
durere si suspin si val de lacrimi
petalele de crin zaceau plapande
rapuse de furtuni si alte patimi


si s-a cascat un drum ingust, nesigur,
nisipuri miscatoare ,hau si teama
doar gandul mi-a ramas de bun augur
acolo-n suflet... ca-ntr-o veche rama.



Ana Podaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream