luni, 1 iunie 2015

Primavara din noi de Maria Simion

Primăvara din noi
Mi-e gândul răscolit de primăvară. 
În părul meu crescut-au mâțișori, 
De verde crud tot trupul se-nfioară 
Și mă-ncălzește soarele din zori.
Cu ochii minții te zăresc pe tine 
Și fluturi zeci,în mine,hoinăresc, 
Să te iubesc eu nu mă pot abține 
Și primăvara-n toamnă o găsesc.
Mă-mbată-n seară un parfum de roze 
În brațe când mă ții și mă alinți; 
Să-mi dai iubirea toată în mici doze 
De șoapte dulci și mângâieri fierbinți
Ca dragostea din noi să nu se stingă 
Și să reziste dacă-i vânt sau ploi. 
Chiar dacă-n plete iarna o să ningă, 
Doar primăvară vreau s-avem în noi!

Autor:Maria Simion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream