luni, 1 iunie 2015

Uneori de Camelia Cristea

Uneori


Uneori mă caut sincer, nici n-aș vrea 
Să găsesc epava sau carcasa mea, 
Vreau să cred că-s floare de Nu-mă-uita 
Și-am să stau de pază chiar la ușa ta.

Prin furtuni de gând, uneori mai trec 
Și-n alai de fluturi visul mi-l petrec, 
Steagul împăcării arborat pe creste, 
Am să scriu frumos, chiar dacă nu este...

Din cupă de crini, rouă-ți dau să bei 
Și-ai să vezi senin chiar în ochii mei, 
Seva din cuvinte să-ți dea vindecare 
Lacrima tăcerii, încă mă mai doare!

Uneori mă caut cred că m-am găsit 
Într-un liliac proaspăt înflorit 
Dăruind miresme celor care vor 
Să deschidă porți chiar în viața lor!

Camelia  Cristea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream