duminică, 26 iulie 2015

Ecou de copilarie de Costache Năstase



ECOU DE COPILARIE


Felii de gânduri pigmentate cu multe năstruşnicii
În mintea mea depozitate încă de când eram copii
Îşi cer dreptul la lumina, la expunere în public,
La libertate deplina chiar de stânjenesc un pic.


Copilul cu suflet bun şi cu ochi pătrunzători
Iată mă întreab-acum de ce sunt plin de rigori,
Şi nu mai alerg pe uliţi chiuind din toţi rărunchii
În pantalonaşii scurţi când îmi tot juleam genunchii ?


Oare cine poartă vina că de-acasă am plecat
Cine udă azi grădina, oile cui le-am lăsat ?
Unde-mi este acum şarmul, de ce m-am schimbat pe drum
Devenind, cu tot tacâmul, domnul sobru de acum ?


Sigur, în comportament ţin mereu pasul cu vârsta
Pentru-a nu fi desuet, lucru care m-ar costa
Dar visele ce urmăresc sunt aceleaşi de atunci
Sunt mulţumit când se-mplinesc, copile cu gânduri dulci.


Iar doza de copilărie mă-nsoţeşte-n comportare
Prin prospeţime, fantezie, ferindu-mă de închistare
Ştiu că m-am schimbat şi eu, acceptând ce e util
Dar nu am devenit mai rău, în suflet am rămas copil.


Costache Năstase 26.07.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream