duminică, 5 iulie 2015

Te-am visat de Bogdan Jundau


Ieri te-am visat...si-n visul meu, erai o stea divina
 Ce mi-o trimes-o Dumnezeu, sa-mi daruie lumina...
 Caldura si amor nespus, cum nu-i la muritori
 Si-n paradis de flori m-ai dus, prin ceruri, printre nori.

M-ai incalzit cu coapsa ta, m-ai racorit cu gura,
 Lucea in ochi-ti lacrima, se-nfiora natura.
 Pamintul s-a cutremurat si marea valuri multe,
 Spre noi in cer a ridicat, vroind sa te sarute.

 Ne-a mingaiat cu valul ei, adus-a si nisipuri
 De aur...ochi-ti de scintei, ne luminau pe chipuri
 Ca soarele palid lucea si se-ascundea de noi
 Doar eu puteam privirea ta, privi...si eram goi

La trup...si-n suflete prea plini, de dragoste si patimi
 Si ne-am iubit asa divini - cum este dat, din datini
 Sa se iubeasc-un muritor, cu stelele divine
 Si te visez si azi cu dor, te-astept sa vi la mine.

 Colea pe munti a inflorit, poiana cu narcise
 Sa vii iubito...negresit, sa ne iubim ca-n vise.
 Ca-n vise de la Dumnezeu, primim porunci divine
 Visam la dragoste mereu, jertfim ce se cuvine.

Bogdan   Jundau 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream