sâmbătă, 15 august 2015

Pentru o clipa de iubire de Ion Apostu


Pentru-o clipă de iubire

Pentru-o clipă de iubire, am să-mi pun viaţa zălog,
De nu pot să frâng un mijloc, la ce bun să pot trăi?
A trăi, poate oricine, chiar de-i ciung sau de-i olog,
Dar şi ei, bătuţi de soartă, fost-au sclavi... în a iubi.

Pentru-o clipă de amor, dau din restul meu de viaţă,
La ce-mi foloseşte restul, de nu pot să mă înfrupt?
De ce să mănânc amarul, când e timpul de dulceaţă,
Nu-i mai lesne pe potecă, decât pe un drum abrupt?

Pentr-un bob de dragoste, dau tot sterpul timpului,
Pentru ce-s zilele bune… doar pentru a face umbră?
Decât mult şi făr’ ce-mi place, vreau puţinul gândului,
Ori la stânga, ori la dreapta, fără stare de penumbră.

Pentr-un strop de fericire, voi jertfi din clipe moarte,
La ce bun să fiu un nume...de nu-s plin de o simţire?
Mă deschid spre cele dragi şi-mi las inima să poarte,
Tot blestemul sau păcatul… pentru-o clipă de iubire.


Ion Apostu - 11.08.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream