sâmbătă, 15 august 2015

Vânt hoinar de Lili Șipoteanu


Vânt hoinar,

Ce faci pe bolta mea, plină de vise?
Pe cine cauți când mai adii ușor?
De ce, cândva, mi-ai luat cele promise
Lăsându-mi sufletul pustiu și gol?


Ce ai făcut cu mângâierea-mi dată
Sub clar de lună, când macii ne-ascundeau
În rubiniul lor pictat de soartă,
Sub stele ce zâmbeau când ne-admirau?


Ce-ai întâlnit pe calea-nșelătoare
Pe care ai plutit fără să crezi
Că deznădejdea îți va fi mai mare
Decât mireasma din munții cu zăpezi?


Azi te-ai întors și vrei să-ți fiu pe cale
La fel de iubitoare, când te simt, 
Nu-mi mai ești drag, nu vreau a ta răcoare,
Plecarea ta m-a învățat că-n timp


Trăiesc doar visele-mplinite în iubire
Cu sufletul curat și neatins
De tot ce-nseamnă fală și trufie,
Sau amăgiri ce se ascund în plâns!


Tu, vânt hoinar, când te-ntristează-naltul
Coboară-n plâns și-mbracă-te c-oftatul!



Lili Șipoteanu / 15. 08. 2015

Un comentariu:

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream