duminică, 15 noiembrie 2015

Dans de Nicolae Labis

Dans         

de  Nicolae Labis


Toamna îmi îneacă sufletul în fum... 
Toamna-mi poartă-n suflet roiuri de frunzare. 
Dansul trist al toamnei îl dansăm acum, 
Tragică beţie, moale legănare...


Sîngeră vioara neagră-ntre oglinzi. 
Gîndurile-s moarte. Vrerile-s supuse. 
Fără nici o şoaptă. Numai să-mi întinzi 
Braţele de aer ale clipei duse.


Ochii mei au cearcăn. Ochii tăi îs puri.
Cită deznădejde paşii noştri mînă ! 
Ca un vînt ce smulge frunza din păduri, 
Ca un vînt ce-nvîrte uşa din ţîţînă...


Mîine dimineaţă o să fim străini, 
Vei privi tăcută mîine dimineaţă 
Cum prin descărnate tufe, în grădini, 
Se rotesc fuioare veştede de ceaţă...


Şi-ai să stai tăcută cum am stat şi eu,
Cînd mi-am plîns iubirea destrămată-n toamnă,
Şi-ai să-asculţi cum cornul vîntului mereu 
Nourii pe ceruri către zări îndeamnă.


Pe cînd eu voi trece sub castani roşcaţi, 
Cu-mpietrite buze, palid, pe cărare, 
Şi-or să mi se stingă paşii cadenţaţi 
în nisip, scrîşnită, laşă remuşcare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream