duminică, 15 noiembrie 2015

Daruri cu drag de Lili Sipoteanu

Daruri   cu drag  


Din toate visele pe care le-am avut 
Eu l-am ales numai pe cel cu tine,
Și pentru-acesta am plătit tribut

Cu clipe de ,,Mi-e dor să fii cu mine!”

Din mângâieri care ne-au alinat,
Timpul a zămislit în taină ploi,
Să cadă peste noi el le-a lăsat
Printre furtuni, prin arșiță, ninsori!

Din toate amintirile cu noi
Mi-am făcut o brațară și-o cunună,
Și-alături de-un trifoi cu patru foi
Le port cu drag, de-i soare și de-i lună.

Doar ele știu secretul ce ne leagă
Și unde-l ținem noi, la loc ferit,
Doar ele ne iubesc, și-n lumea-ntreagă
Știu cum e să iubești, să fii iubit!

Din toate clipele pe care mi le-ai dat,
N-am pierdut una, nici chiar din întâmplare!
Le-am pus pe toate într-un loc uscat,
Ferit de lacrima plină de sare!

Din toate câte-au fost ca să le-avem,
Noi am făcut o lume doar a noastră,
Când ne e greu, acolo ne-așteptăm
Și mână-n mână plecăm spre zare-albastră!

Pe veci, la câte soarte ne va da,
Le vom găsi un loc la fiecare,
În a ta inimă și într-a mea,
La tot ce-nseamnă-alint sau supărare!

Lili Șipoteanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream