miercuri, 9 decembrie 2015

Cand sarbatorile-s pe drum de Eugenia Mihu

Când sărbătorile-s pe drum

De sărbători aș vrea să-ți spun, om bun, cu suflet mare
Că pentru mine ești, și-i fi, ca raza de la soare.
Mă încălzești cu vorba ta, cu roua din privire
Și cu un singur gest, mărunt, poate mi-ai dat de știre
Că ești acolo, lângă mine, că mi-ai bătut la suflet
Și-ți spun, de e așa cum zic, eu cât mai am răsuflet
Te țin aproape, te-nconjor în sentimente calde
De dragoste sau de respect iar gândul o să-mi scalde
Ființa ta în amintiri plăcute și duioase
Așa cum mi-ai făcut și tu, cândva, clipe frumoase. 
De ești prieten sau coleg din școală sau de muncă
Sau neam de carne și de sânge, sau vreun vecin din luncă, 
De ești tovarăș de condei sau simplă cunoștință
Mă plec în fața ta, de Om, și cu recunoștință
Pentru ce-ai fost sau ce ai zis sau ce-ai făcut vreodată
Te-mbrățișez cu gândul bun și inima curată.
Și-ți mulțumesc și îți doresc în prag de sărbătoare
Mai mult frumos decât avut-ai, vreodată, pe sub soare. 
Să-ți fie viața luminată iar îngerii să-ți pună
Belșug pe masă, bine-n casă iar în suflet cunună
De soare și de grâu, de drag, de spor,de sănătate,
De bine pentru țara-ntreagă, de pace și dreptate.
Vă fie viața, tuturor, cum mi-o doresc și mie
Și să sărbătoriți cu drag, colinzi și bucurie. 
Iar celui ce-ai plecat prin zări ce ți se par mai bune
Îți dărui dragostea-mi curată și sper că o minune
Să facă să petreci prin iarnă cu binele pe masă
Iar alte sărbători te prindă întors ”napoi acasă
În țara ce o vezi aproape dar care e departe
Căci sărbători nu o să ai niciunde-n altă parte
Doar nostalgii, și gând, și dor de obicei străbun
Și de cei dragi, poate de glie, Român cu suflet cu bun.

Eugenia Mihu     09.12.2015


2 comentarii:

  1. Jane Crisan Am vrut sa postez acolo un comentariu dar imi cere cont cu google sa deschid asa ca m-am lasat pagubasa. Vin aici sa spun ca aceste urari vin dintr-o inima de om bun si generos, care imprastie in jurul lui doar Lumina si care ne face prin prezenta ei viata mai frumoasa acum de Sarbatori ca si altadata...Minunate versuri care mi-au dat lacrimile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, draga mea draga, Jane Crisan, sufletul tau mare si frumos nu putea sa primeasca altfel, poezia mea, decat cu drag. Esti un om deosebit, intradevar deosebit, in sensul bun al cuvantului si prietenia ce mi-o oferi este o onoare! Multumesc mult, dna Mioara Luana, pt postarea comentului. Sarbatori binecuvantate amandurora!❤

    RăspundețiȘtergere

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream