duminică, 13 decembrie 2015

Colinda de inima de Nichita Stanescu

Colinda de  inima

Voi colinda cu inima mea
mergând prin zăpadă, 
mâna mea în cinci colțuri ca o stea
începe cuvinte să vadă.


Brațul meu, o coadă de cometă, 

umărul și pieptul meu - cer.
Căldura lor secretă
lucește albastră de ger.


Să fiți liniștiți, să aveți parte de liniștea albă

sub cetina verde împodobită.
Ochii mei, două vergele-ntr-o salbă, 
împodobesc ora, clipită.


Ave vouă, bărbaților, femeilor, 

inima mea vă salută, 
ninge deasupra secundelor, orelor
cu zăpada argintie și mută.


Ding-dang, numai inima, ding-dang, numai ea

bate la mesele voastre, 
în noaptea aceasta e-o singură stea

și-o nenumărare de ceruri albastre. 


Nichita  Stanescu




Un comentariu:

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream