sâmbătă, 19 decembrie 2015

Cuvantul de Maria Calinescu


Cuvântul


Aș înălța cuvîntul, la rangul de ''sol sfânt,'' 
Cu luminarea minţii să umplu-acest pământ.
Să pot scrie poeme cum n-au fost niciodată ,
Cu versuri cu simțire, nicicând, abandonată.

Poveștile de viață le-aș scrie câte sunt ,
În dulce grai angelic, cu dulcele cuvânt. 
Aș scrie despre oameni și despre tot ce-i viu,
De locuri minunate, sau, despre ce-i pustiu.

Aş scrie-n vers cu rimă, poate-o nouă poveste, 
De vremea,ce-o să vină, de vremea care este. 
În versuri albe-aș scrie în aer cu lumină, 
Despre ceresc divin, despre a lui grădină.

Dar, eu păstrez cuvântul în sufletu-mi curat,
E arma mea de lucru, nu-mi poate fi furat. 
E-n harul ce mă face, să cânt, să râd, să plâng, 
Şi, îl aud în mine, chiar, când mâini îmi frâng.

Cuvântul mă iubește și îl iubesc la fel! 
E diamant sfinţit, mă face menestrel, 
Îmi picură uitarea în nopți, fără de noapte, 
Înlocuiește golul din viaţa, fără șoapte.

Maria  Calinescu


Un comentariu:

  1. Maria, m-ai lasat mută, in fata cuvintului tau! Tu ai, eu nu am cuvinte sa-ti spun cat imi place. Doar apreciere si drag. Infinit!

    RăspundețiȘtergere

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream