vineri, 25 decembrie 2015

Cuvinte de iubire de Daniel Luca

Cuvinte de iubire


Mi-e dor să mă mai ţii în braţe uneori, 
Să adunăm fulgi rătăciți de prin ninsori, 
Să-ţi spun cuvinte de iubire astă seară 
Şi cu un zâmbet să te leg de-o primăvară.

Vreau să mai vii cu floarea valului de mare 
La ţărmul amintirii cu-acelaşi gust de sare... 
Să spunem pescăruşilor ce vin din infinit 
Că pe-acest mal, odată... ne-am iubit.

Adăpostită de apusuri, prin mine te topeşti, 
Dar numai tu ştii astăzi dacă mă mai iubeşti, 
Căci iarnă-i printre noi şi este-atât de frig,
Zăpezile-au sosit, nu pot să te mai strig!

Mă tem că voi rămâne doar cu visul meu, 
Cu-n val pierdut, care te-a căutat mereu, 
Ascult povestea ta, dar gândurile-mi zboară 
La dragostea furată din nopţile de vară.

Iubirea ta mă duce, la marginea chemării, 
Nu pot să-mi alung dorul şi să te dau uitării, 
În gândul meu ninge cu flori, ninge cu tine 
Şi-ţi strâng în inimă sclipirea privirilor senine.

Daniel Luca 25 12 2015
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream