marți, 1 decembrie 2015

Nerabdare de Boris Ioachim

Nerăbdare

Decembrie-a bătut cu pumnu-n masă –
Ningând, mi-a poruncit să stau în casă;
Dar ştii, iubito, cât de mult mă dori -
Când ninge şi-s, pe aproape, sărbători!

Nesocotit, cum sunt – mă ştii prea-bine! –
Prin vânt şi viscol, voi veni la tine,
Căci, dacă mă tot plâng că Doru-i mare –
Pot să mă-mpiedic doar de o ninsoare?

Şi dacă te iubesc - durut - ce-mi pasă,
Că-n fulgi mă-împleticesc, ca într-o plasă?
O plasă rece, deasă, argintie –
Brodată pe a vântului urgie.

Departe eşti, parcă-ntr-o altă lume –
Dar lângă mine, când îţi spun pe nume
Atunci când sar din somn şi strig: „Iubito!”,
Eu simt cum inima mi-ai potopit-o

Cu şoapte tandre, dezmierdat alint –
Aşa se-ntâmplă, draga mea, nu mint!
În pat, trezit din vis, senin zâmbesc –
Şi atât îmi vine în minte:”te iubesc”!

Privesc pe geam şi văd, imaculat
Veşmânt de nea, cum firea a îmbrăcat;
Şi clocotesc în mine, chicotind,
Un clopoţel şi un străvechi colind.

Cred că înfofolit, până sub nas,
Eu voi veni la tine, să dau glas
Iubirii mele – în chip de colindă –
De zăbovesc, zăpada-i pân’ la grindă!

…Decembrie-a bătut cu pumnu-n masă –
Dar nu-l ascult şi voi ieşi din casă!
Doar ştii, iubito, cât de mult mă dori –
Când bat la uşă sfinte sărbători…

Boris  Ioachim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream