vineri, 11 decembrie 2015

Strigatul mut de Jane Crisan


STRIGATUL MUT


Asculta cum trece tacerea prin noi,
Si tipa doar vantul, si scartaie-o usa,
In casa ce trist o-mpartim azi la doi,
Sunt doar o biata papusa...

Asculta cum stropii de ploaie soptesc
Cuvinte murind pentru noi nerostite...
Mi-e parca rusine sa-ti spun "te iubesc",
Si dor sentimente-adormite...

Asculta cum inima bate ceasornic inchis,
In pieptul meu, vrand ca sa sara afara...
S-au spart pe bucati pan' la ultimul vis, 
Speranta mea sta ca sa moara...

Asculta cum streasina casei tot plange,
Si lacrimi cad grele lovind in fereastra...
Se-neaca-n durere trecutul, se frange,
Si inima mea e-acuma albastra...

Asculta de poti departarea cum cheama,
Si drumul se pierde in neguri si-n ceata...
Nu simti si nu-ti pasa si nici nu ti-e teama,
Ca-ncet ni se scurge din viata...

Autor Jane Crisan
Dec. 10, 2015

Un comentariu:

  1. Chiar e strigat mut??? Mi se pare o contradictie... Mut, mut dar deosebit de frumos strigat. Te mangaie, strigatul tau, te alina dar te doare si te plange in același timp. Minunat!

    RăspundețiȘtergere

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream