vineri, 8 ianuarie 2016

Plutind pe inimioare de Vasile Tudorache

Plutind pe inimioare 


Pe lângă mine ai trecut și mi-ai făcut cu mâna
Într-un târziu te-am cunoscut când răsărise luna
Pe chipul tău am observat iubire de copilă
Când vântul cald te-a sărutat de tine-mi era milă

În ochii tăi ca două stele ce s-au aprins de dor
Fac un culcuș inimii mele cuprinsă de amor
Cu tine să rămân aș vrea în nopțile cu lună
Să-ți dau în dar inima mea să o cuprizi în mână

Cu dragoste să-ți ocrotesc ochii ca două stele
Pe veci să pot să te numesc stăpâna vieții mele
Visul frumos să ni-l trăim când luna sus răsare
În ochi de-acum să ne privim plutind pe inimioare

 Vasile Tudorache 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream