sâmbătă, 12 martie 2016

Floarea de pe campuri, mama de Sandu Cătinean


Floarea de pe câmpuri, mamă

< În memoria măicuţei mele >


Floarea de pe câmpuri, mamă
Floarea cu miros de umbră
Cât sunt trist, ades mă poartă
Prin această lume sumbră


O visez mereu, sălbatec
Chiar adânc dacă adorm
Rătăcesc prin vis, molatec
Pe un braţ de fân, enorm


Şi visez maică, visez
Câmpul, gândul mi-l strecoară
Şi mă-ntind pe flori, în somn
Cum făceam odinioară


Mă-nvelesc cu flori albastre
Peste ochi, am albăstrele
Şi visez adânc la vremuri
Când îţi aduceam din ele


Mai ţi minte mamă, floarea
Ce ţi-o aduceam acasă ?
Floarea-aceea, ce adesea
O puneai plângând, pe masă ?


Şi acum iubesc fiorul
Ce ţi-l aduceam din câmpuri
Şi acum, măicuţă scumpă 
Dar sunt trist, că-s alte timpuri


Acum singur, mamă, singur
Mă întorc la flori, cântând
Şi oftând, chemând trecutul
Sărut florile pe rând…

 Sandu Cătinean din Bonţida


„Cel care vine din brazi”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream