duminică, 25 septembrie 2016

Rânduri printre anotimpuri de Lucica Forfota

Rânduri printre anotimpuri

Mă plimb prin anotimpuri cu pasul şovăit,
Prin ramuri suflă vântul, mai jalnic ca oricând,
I-atâta toamnă-n jurul meu şi pomii-ngenunchează
Strivesc o lacrimă cernită, ce-n ochi mi se aşează.
E vremea frunzelor ce cad, e vremea nostalgiei
Iar gândurile-mi scormonesc anii copilăriei,
A Someşului mic cătun, îl văd cu ochii minţii
În pragul casei cu cerdac, mă-ntâmpină părinţii.
Pe trupul firav de copil, i-atâta inocenţă
Atâta pace-i aşternută, simţind al lor prezenţă,
Chiar dacă ziua-i mohorâtă şi-afară-i frig şi ploaie
Mă simt în plină siguranţă cu ai mei în odaie.
Dar timpul zboară nu stă-n loc, e dusă primăvara
Adolescenţa şi-a urmat în paşii de dans vara,
Îndrăgostită de frumos şi nopţi cu lună nouă
Iubire şi dezamăgiri şi inimi frânte-n două.
Maturitatea m-a ajuns din urmă cu-al ei pas
Cu greutăţi, griji şi nevoi şi toate câte-am tras,
Astăzi mă plimb prin toamna vieţii privind cu nostalgie
La anii ce iute s-au scurs şi la copilărie.
E asfinsitul trist şi umed, cad frunze-n agonie
Iar ploaia cântă, cântă-n geam, aceiaşi melodie,
O ceaţă groasă, aburindă s-a aşezat pe creste
Din tot ce-a fost,cândva demult, rămas-a doar poveste.
versuri Lucica Forfota
Austria 25-09-2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream