vineri, 31 martie 2017

Bun venit de Volodea Gavril


Bun venit

Bine ai venit în viața mea sublimă,fermecată fericire,
O clipă am crezut că te-ai rătăcit la braț cu altcineva,
Lăsându-mă să aștept tăcut într-o letargică amorțire,
Cu ochii ațintiți spre cer prin rugă dăruindu-și seva.

Bine ai venit zâmbind la poarta sufletului meu,deschisă,
Te-am așteptat încrezător cu lumina inimii mereu aprinsă,
Ți-am pregătit un cuib curat din fir de borangic din stele,
Pe care l-am împodobit înfiorat cu toate dorurile mele.

Bine ai venit în viața mea iubire,proaspătă ca primăvara,
În suflet te-ai adăpostit făcându-mi inima să cânte ca vioara,
O rapsodie dulce românească cum numai românul o știe,
Punând în ea tot ce-i mai bun în suflet și-un tril de ciocârlie.

Volodea Gavril 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream