duminică, 17 septembrie 2017

Au trecut anii de Cristea Laura

Au trecut anii....

Plouă ,plouă cu vise slobode care-mi curg prin vene cu speranţe deşirate 
Gândurile -mi zboară spre o lume mai bună ,în orizonturi arzânde 
Ca un curcubeu de dorinţe ,zbor prin flori de câmp şi maci 
Cunună să-mi fac din florile iubirii
În cufărul ros de vremi ...găsesc amintiri 
Ţipă încet visurile neîmplinite ...tac 
Între două dureri trist cântă un pui de cuc 
Sau simfonia verii în nopțile pustii
Au trecut anii tăvălug ...în viaţă 
Si greu mă apasă ...sufletul meu se strecoară 
În lumea mare ....dincolo de aparenţe 
Sărut florile speranţei să crească tot ce am adunat în mine 
Îmi vreau anii înapoi cât soarele pe cer mai străluceşte 
Mă rog Doamne la tine în ruginite gânduri 
Iartă-mi gândul călător în nopţile pustii 
Când paşii se îndreaptă spre tine ,vreau să zbor în înalturi 
Plutind pe aripi de vânt să o iau de la început 
Gândul meu să fie curat ca macii în apusuri 
Cât inima-mi mai vibrează însetată, căutând anii pierduţi într-un infinit 
Mai rămâne doar credinţa ,iubirea ,prietenia ,cerul şi pământul 
Din tot cea fost s-a prefăcut în ...scrum 
O să renasc ca pasarea Pheonix şi o să zbor în gândul meu ...acum 
Prin clepsidra timpului în aşteptare ....absorbind plânsul ....redând zâmbetul şi tinereţea care s-a tot ...dus

Cristea Laura


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream