duminică, 17 septembrie 2017

Disciplinat de Costache Năstase

Disciplinat


Urmând în viaţă drumul drept
Am învăţat, am consumat şi am rodit
Dar nu mă bat cu cărămida-n piept
C-aş fi făcut ceva deosebit.

Mergând doar pe cărari bătute
Sau stabilite de destin,
Am evitat capcane neştiute,
De ce-am găsit, am profitat din plin.

Vrăjit de măreţia lumii
N-am încercat nimic să schimb
Înţelegând că-s rodul humei
Am vrut doar să pricep şi să mă plimb.

Şi conştient că-i loc destul,
În reguli eu m-am încadrat,
Mi-am înţeles locul şi rolul
Ca un soldat disciplinat.

Mi-au zis erou, mi-au zis mişel
M-au lăudat, m-au înjurat destui
Am făcut fapte fel de fel
Da nu în contra vântului.

Costache Năstase



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream