duminică, 7 ianuarie 2018

A trecut un tren aseară de Elena Căruntu


 A TRECUT UN TREN ASEARĂ !

A trecut un tren aseară și-or mai trece, alte mii
Dar nu se-opresc în gară să coboare doi copii
Ce-au plecat demult prin lume și se-ntorc, așa de rar
Că privind îmi pare-un nume,ce se pierde la hotar.

A trecut un tren aseară și-a trezit în mine dor
Aș fi vrut să fiu în gară, să mă urc,un călător!
Ce-are doar un geamantan și o carte cu povești
Să adorm, privind pe geam, fără griji unde oprești.

Doar s-ajung, în locul care, tinerețea crește-n drum
Și din trupul ei de floare,să storc picul de parfum,
Agățată-n părul meu să zâmbească, bucuria
Tânără să fiu mereu, într-un zbor cu ciocârlia.

A trecut un tren aseară și eu n-am fost pregătită
Tinerețea nu coboară! E cărarea înzăpezită,
Am ieșit grăbită-n zori,să curăț zăpada toată
Dar nu trec de două ori, vremurile de-altădată.

Și-am rămas cu amintirea, dintr-o gară fără iarnă
Las să caute privirea, altă lacrimă să-și cearnă,
Mai păstrez, la mine-n suflet, șuieratul unui tren
Și-n tăcere ca-un urlet,dorurile-n mine gem!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream