duminică, 14 ianuarie 2018

Troiene si vise deElena Căruntu

TROIENE ŞI VISE!

Şi..troienise,afarã lângã geam
Sã-mi aminteascã iernile trãite,
Cu-ale vieții,strânse amalgam
A nins în vis! Cu nea de dor iubite.

Şi...paşii tãi,se-afundã în zãpezi
Eşti alb! Şi strãveziu şi-mi bați,
În uşa casei mele,sã veghezi
Cu licãrul din ochii tãi curați.

Şi...troienise-n visele cu tine!
Atâta ger pe datã m-a cuprins,
Am tresãrit, la gândul ce mã ține,
În fulgii zilei ce s-a stins.

Și...toate iernile deodată                                   
S-au rezemat de viața mea
În noaptea rece-întunecată,
Iubirii i-am trimis-o stea.

Să-i lumineze-n zori ferestre,
Ce sunt albite de ninsori
Cu degetele, de măiestre,
E scris: Iubesc! De mii de ori.

Cât pe pământ mai cade nea
Și visele îmi aparțin,
Mai pot spera,că viața mea
Are și mâine cer senin.

Și-mi troienise pe la tâmple,
Cu așteptarea unui dor
Când și aievea mi se umple,
Pervazul vieții cu fior!


Elena Căruntu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream