joi, 15 februarie 2018

Eliberare de Lacramioara Vasuian Apostu

Eliberare

Nu ştiu ce rău pot vouă să vă fac,
Dar simt cum mă priviți din umbră,
Eu sunt aceeaşi, nu pot să mă prefac,
Chiar dacă văd că dragostea vi-e strâmbă.

Nu ştiu de vă greşesc, poate mă mint.
Sensibilă am fost şi sunt mereu,
Dar vă iubesc şi-n suflet vă alint,
Mi- e martor numai Bunul Dumnezeu!

Nu ştiu să tac şi vă invit la vorbă,
Să desluşesc misterul dintre noi,
Mi-ați fost alintul lacrimei din barbă,
Ce m-a salvat de frigul multor ploi.

Nu ştiu de bine fac sau de greşesc,
Mi-asum şi riscul faptelor confuze,
Eu sunt aceeaşi... e felul meu firesc,
Vă rog pe fiecare din suflet să mă scuze.

Nu ştiu de v-am greşit, dar poate-o fac,
Eu cred că nu fac rău... dar suntem oameni,
Iertați-mi temerile ce-n străfund îmi zac,
Nu totdeauna poți culege doar ce semeni!

Nu ştiu ce să mai cred despre emoții
Poate sunt simple amăgiri încăntatoare,
Sau poate-s lecții noi, ce le primim cu toții,
Spre- a desluşi cu greu ce-n inimă te doare!

Lacramioara Vasuian  Apostu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asculta Romantic cu Armonie si Bucurie

Romantic cu Bucurie si Armonie.post pe care il poti asculta direct pe unul din linkurile de mai jos : Radio Station Links: 18816515240.radiostream321.com 18816515240.listen2myshow.com 18816515240.radio12345.com 18816515240.radiostream